China achter ons gelaten - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Cor en Ella Berkhout - WaarBenJij.nu China achter ons gelaten - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Cor en Ella Berkhout - WaarBenJij.nu

China achter ons gelaten

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor en Ella

18 Oktober 2017 | Vietnam, Lào Cai

Na 500km door China gefietst te hebben zitten we nu in Sapa Vietnam. Hopelijk kunnen we nu wel een reisverslag plaatsen.
Groeten Ella en Cor

• 18 Oktober 2017 - 12:19

Nicoon En Bep Altena :

Wat een reis!
    Gisteren hebven we ook een verslag doorgestuurd gekregen via Anneke.
    We hebben grote bewondering voor jullie sportieve prestatie en hopen dat jullie veel mooie dingen zien en leuke ervaringen opdoen.
    Veel plezier samen!
    Veel liefs van Nico en Bep

• 18 Oktober 2017 - 18:24

Ruud En Corry:

Lieve fietsers

Wat geweldig allemaal en wat een belevenis een afdaling van 40 km.

Geniet verder van alles wat je tegen komt.

Liefs ruud en corry

• 18 Oktober 2017 - 21:36

Lilian Gelissen:

Wat een ervaring! Flink eind bergop naar Sapa toch? We zijn er ook geweest. Al een fleurig rokje of armbandje gekocht? Geniet er nog van! Groetjes, Lilian

• 19 Oktober 2017 - 16:02

Atie:

Lieve reizigers,
    De eerste 500 km zit erop, met al veel indrukken en hoogtes, wat fijn dat het goed is gegaan door. China. Succes en ik ben trots op jullie hoor! Liefs Atie.

Cor en Ella

Samen fietsen we graag door onbekende streken en landschappen. We vinden dit ook een mooie manier om verschillende culturen te proeven en mensen te ontmoeten.

Actief sinds 28 Sept. 2017